Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.09.2011, sygn. IPTPB3/423-93/11-2/IR, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB3/423-93/11-2/IR
Czy przedstawiony w opisie zdarzenia przyszłego wkład niepieniężny w postaci Działu Zarządzania Markami spełnia definicję zorganizowanej części przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i w konsekwencji czy w związku z wniesieniem przez Spółkę omawianego wkładu niepieniężnego do istniejącej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w zamian za udziały tej spółki nie powstanie po stronie Spółki jakikolwiek przychód podatkowy?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 20 czerwca 2011 r. (data wpływu 21 czerwca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie powstania przychodu z tytułu wniesienia do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wkładu niepieniężnego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 czerwca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie powstania przychodu z tytułu wniesienia do spółki z ograniczoną odpowiedzialnością wkładu niepieniężnego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca (Spółka), będący czynnym podatnikiem VAT, prowadzi działalność gospodarczą w Polsce, która jest związana ściśle z branżą odzieżową. Jej główny przedmiot działalności stanowi:
- budowanie wartości i rozwój własnych marek odzieżowych pod znakami towarowymi T., C., T.U.,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right