Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.06.2011, sygn. IPTPP1/443-7/11-4/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP1/443-7/11-4/IG
Usługa promocyjno-marketingowa wykonana przez Spółkę w grudniu 2010r., dla której obowiązek podatkowy powstał w styczniu 2011r., na podstawie art. 41 ust. 1 w związku z ust. 14a ustawy, winna być opodatkowana stawką podatku od towarów i usług w wysokości 22%.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. przedstawione we wniosku z dnia 4 kwietnia 2011 r. (data wpływu 7 kwietnia 2011 r.), uzupełnionym pismem z dnia 5 maja 2011r. (data wpływu 9 maja 2011r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki VAT jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 kwietnia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki VAT.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right