Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 31.03.2011, sygn. IPPP3/443-1267/10-4/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1267/10-4/KC

opodatkowanie otrzymanych w 2010 r. zaliczek z tytułu świadczenia usług organizacji wystaw i targów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 22.12.2010 r. (data wpływu 27.12.2010 r.), uzupełnione pismem w dniu 26.01.2011 r. na wezwanie z dnia 17.01.2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania otrzymanych w 2010r. zaliczek z tytułu świadczenia usług organizacji wystaw i targów jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27.12.2010 r. wpłynął wniosek, uzupełniony pismem w dniu 26.01.2011 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej opodatkowania otrzymanych w 2010r. zaliczek z tytułu świadczenia usług organizacji wystaw i targów.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny

Działalność Wnioskodawcy obejmuje usługi organizacji targów i wystaw. Usługi te - z definicji mające złożony, kompleksowy charakter - świadczone są dla zagranicznych podmiotów gospodarczych (tj. podatników, o których mowa w art. 28a pkt 1 ustawy VAT) i obejmują;

  • udostępnienie powierzchni wystawienniczej wraz z zabudową (lub bez niej -w zależności od potrzeb klienta),
  • obsługę hostess,
  • obsługę techniczną, tzw. media,
  • ochronę fizyczną,
  • udostępnienie wyposażenia stoisk,
  • obsługę kasową przy sprzedaży biletów wstępu oraz
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00