Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2011, sygn. ILPP4/443-419/11-2/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-419/11-2/ISN
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wydanych w ramach akcji promocyjnej wykonywanej na rzecz Spółki przez agencję reklamową.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. reprezentowanej przez Pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 6 czerwca 2011 r. (data wpływu 8 czerwca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wydanych w ramach akcji promocyjnej wykonywanej na rzecz Spółki przez agencję reklamową jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 8 czerwca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wydanych w ramach akcji promocyjnej wykonywanej na rzecz Spółki przez agencję reklamową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right