Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.08.2011, sygn. ILPB3/423-184/11-6/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-184/11-6/KS

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów opłaty dodatkowej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej, reprezentowanej przez Pełnomocnika, przedstawione we wniosku z dnia 11 kwietnia 2011 r. (data wpływu 18.04.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów opłaty dodatkowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 18 kwietnia 2011 r. został złożony ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 13 lipca 2011 r. (data wpływu 18.07.2011 r.) oraz z dnia 25 lipca 2011 r. (data wpływu 29.07.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów opłaty dodatkowej.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

Spółka jest właścicielem budynku biurowego, w którym:

  1. około 97% powierzchni jest oddane w najem osobom trzecim,
  2. około 1% powierzchni jest zajętej przez personel i aktywa związane z działalnością wynajmu: administrator budynku, recepcje, poczta wewnętrzna, wsparcie techniczne, magazyny sprzętu elektrotechnicznego i części zamiennych,
  3. około 2% powierzchni jest zajętej na pomieszczenia nie związane bezpośrednio lub w ogóle nie związane z działalnością w zakresie najmu, np. siedzibę i sekretariat zarządu, służby finansowo księgowe, działy prowadzące działalność gospodarczą w obszarze innym niż związany z nieruchomościami.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00