Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.08.2011, sygn. ILPP1/443-600/11-6/NS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-600/11-6/NS
Podatek od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Szkoły, przedstawione we wniosku z dnia 4 kwietnia 2011 r. (data wpływu 7 kwietnia 2011 r.), uzupełnionym pismami z dnia 28 czerwca 2011 r. (data wpływu 30 czerwca 2011 r.) oraz z dnia 18 lipca 2011 r. (data wpływu 21 lipca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 kwietnia 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku. Wniosek uzupełniono pismami z dnia 28 czerwca 2011 r. (data wpływu 30 czerwca 2011 r.) oraz z dnia 18 lipca 2011 r. (data wpływu 21 lipca 2011 r.) o informacje doprecyzowujące przedstawiony stan faktyczny.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest niepubliczną uczelnią działającą na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, wpisaną do Rejestru Uczelni Niepublicznych i Związków Uczelni Niepublicznych.
Podstawowymi zadaniami Uczelni zgodnie ze Statutem Uczelni są:
- Kształcenie studentów w zakresie danej dziedziny wiedzy oraz przygotowanie ich do wykonywania określonych zawodów.
- Kształcenie kadr naukowych.
- Kształcenie w celu zdobywania i uzupełniania wiedzy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right