Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.04.2011, sygn. ILPB1/415-101/11-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-101/11-2/IM
1. W jaki sposób Wnioskodawca ma rozliczać koszty w firmie: z uwagi na fakt, że dotacja nie jest przychodem firmy, czy musi wyksięgować z kosztów wartość otrzymanej dotacji z Urzędu Marszałkowskiego?
2. Czy poniesione koszty sfinansowane przedmiotową dotację należy ewidencjonować w podatkowej księdze przychodów i rozchodów w kolumnie kosztów?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2, § 6 i § 10 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 19 stycznia 2011 r. (data wpływu 25 stycznia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right