Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.05.2011, sygn. ILPP1/443-88/11-5/KŁ, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-88/11-5/KŁ
Interpretacja przepisów prawa podatkowego dotycząca podatku od towarów i usług w przedmiocie zwolnienia od podatku importu usług w zakresie kształcenia i wychowania świadczonych przez podmioty zagraniczne.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2, § 6 i § 10 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o., przedstawione we wniosku z dnia 3 stycznia 2011 r. (data wpływu 18 stycznia 2011r.), uzupełnionym pismem z dnia 18 kwietnia 2011 r. (data wpływu 21 kwietnia 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług jest:
- nieprawidłowe - w przedmiocie zwolnienia od podatku importu usług w zakresie kształcenia i wychowania świadczonych przez podmioty zagraniczne - nauczycieli prowadzących działalność gospodarczą, świadczących usługę osobiście, bądź przy udziale zatrudnianych przez siebie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz dokumentowania przedmiotowego nabycia,
- - w przedmiocie zwolnienia od podatku importu usług w zakresie kształcenia i wychowania świadczonych przez podmioty zagraniczne sprawujące analogiczne do krajowych jednostek systemu oświaty zadania w zakresie oświaty na terytorium własnego kraju, gdy podmioty takie na terytorium kraju, w którym posiadają siedzibę są uznawane za instytucje, których cele uznawane są za podobne do celów instytucji działających w Polsce w oparciu o ustawę o systemie oświaty (posiadające odpowiednio status szkół, bądź organów prowadzących szkoły w rozumieniu ustawy o systemie oświaty) oraz dokumentowania przedmiotowego nabycia.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right