Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.09.2011, sygn. ITPB3/423-308/11/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-308/11/DK

Zakres opodatkowania transakcji wniesienia aportem zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 22 czerwca 2011 r. (data wpływu 27 czerwca 2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego w zakresie opodatkowania transakcji wniesienia aportem zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 czerwca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w zakresie opodatkowania transakcji wniesienia aportem zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

R. S.A. (dalej: Spółka) prowadzi działalność w zakresie produkcji i dystrybucji produktów spożywczych.

W strukturach Spółki funkcjonuje wyspecjalizowany dział marketingu odpowiedzialny za kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółki, działalność w zakresie public relations oraz za promocję znaków towarowych oraz produktów Spółki. Działania podejmowane przez dział marketingu obejmują w szczególności:

  1. ustalanie długofalowej strategii marketingowej Spółki oraz jej produktów, jak również rocznych planów wsparcia marketingowego dla poszczególnych produktów;
  2. kreowanie nowych produktów oraz asystę w ich opracowaniu (min. badanie możliwości rozwoju palety produktów Spółki, opracowywanie strategii produktowych, prowadzenie badań konsumenckich, projektowanie opakowań we współpracy z zewnętrznymi projektantami);
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00