Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.05.2011, sygn. ITPP3/443-51/11/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP3/443-51/11/JK

Spółka w opisanej sytuacji mimo, że jest zobowiązana do stosowania procedury zawieszenia poboru akcyzy, to nie ma obowiązku zastosowania e-AD (korzystania z Systemu) albo dokumentu zastępującego e-AD oraz złożenia we właściwym urzędzie celnym zabezpieczenia akcyzowego. Warunkiem korzystania ze wskazanej procedury jest wyłącznie dołączenie do przemieszczanych wyrobów zamiast dokumentu e-AD dokumentów handlowych (np. faktury).

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego z dnia 25 lutego 2011 r. (data wpływu 3 marca 2011 r.) dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie przemieszczania olejów bazowych klasyfikowanych do kodu CN 2710 19 99 na terytorium kraju w ramach dostawy wewnątrzwspólnotowej wyrobu -

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00