Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.12.2010, sygn. ILPP2/443-1313/09-6/10-S/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-1313/09-6/10-S/ISN

Kasy rejestrujące.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów - uwzględniając wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu z dnia 17 czerwca 2010 r., sygn. akt I SA/Po 288/10 - stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej, przedstawione we wniosku z dnia 23 września 2009 r. (data wpływu 30 września 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie kas rejestrujących jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

Wniosek Spółki Akcyjnej z dnia 23 września 2009 r. o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczy kas rejestrujących. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 24 listopada 2009 r. (data wpływu 27 listopada 2009 r.) o informacje doprecyzowujące i brakującą opłatę.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca prowadzi akcje promocyjne objęte zakresem projektu P(), adresowane do szerokiego kręgu odbiorców. Celem tych akcji jest zachęcanie do zwiększania wiedzy, czytania i poszerzania horyzontów.

1.

W ramach akcji P() Spółka oferuje jej uczestnikom korzyści wynikające z Programu Lojalnościowego P(). Celem tego Programu jest generowanie ruchu Partnerom, poprzez zwiększanie czytelnictwa w ich Serwisach Informacyjnych. Partnerami mogą być: osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, będąca wydawcą lub właścicielem Serwisu Informacyjnego.

Serwisem Informacyjnym Partnera jest mass medium w postaci internetowego serwisu informacyjnego, portalu, wortalu, gazety internetowej, bloga tematycznego, serwisu konsumenckiego lub innego serwisu, którego dysponentem jest Partner.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00