Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.09.2010, sygn. ILPB4/423-108/10-7/ŁM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB4/423-108/10-7/ŁM
Czy w przypadku zbycia znaku towarowego przez Spółkę Gastronomiczną kosztem uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej ze zbycia znaku towarowego będzie wartość znaku towarowego określona w umowie Spółki Gastronomicznej / uchwale aportowej, nie wyższa jednak niż wartość rynkowa tego znaku towarowego z dnia wniesienia wkładu, pomniejszona o naliczone do momentu zbycia odpisy amortyzacyjne?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana, przedstawione we wniosku z dnia 16 czerwca 2010 r. (data wpływu 21.06.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie wartości kosztu uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej w przypadku zbycia znaku towarowego - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 czerwca 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
- sposobu ustalenia wartości wniesionych do Spółki Gastronomicznej składników majątku,
- możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej odpisów amortyzacyjnych od składników majątku ujawnionych w księgach jednoosobowej działalności,
- możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej odpisów amortyzacyjnych od składników majątku nie ujawnionych w księgach jednoosobowej działalności,
- możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu Spółki Gastronomicznej odpisów amortyzacyjnych w przypadku niezakończenia procedury rejestracji znaku towarowego przed dniem dokonania aportu,