Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 25.05.2010, sygn. ILPP1/443-232/10-5/BD, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/443-232/10-5/BD
Czy Rada Rodziców działająca przy Gimnazjum powinna posiadać odrębny numer NIP?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Rady Rodziców, przedstawione we wniosku z dnia 25 lutego 2010 r. (data wpływu: 26 lutego 2010 r.), uzupełnionym pismami z dnia: 6 maja 2010 r. (data wpływu: 10 maja 2010 r.) oraz 11 maja 2010 r. (data wpływu: 12 maja 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej zasad ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie zasadności posiadania przez Radę Rodziców numeru NIP jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 lutego 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zasad ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie zasadności posiadania przez Radę Rodziców numeru NIP. Wniosek ten uzupełniono pismami z dnia: 6 maja 2010 r. (data wpływu: 10 maja 2010 r.) oraz 11 maja 2010 r. (data wpływu: 12 maja 2010 r.) o uzupełnienie stanu faktycznego, doprecyzowanie pytania oraz wskazanie własnego stanowiska w sprawie.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Obecnie Rada Rodziców działa na zasadach:
- Celem Rady Rodziców jest reprezentowanie ogółu rodziców Gimnazjum oraz podejmowanie działań zmierzających do doskonalenia statutowej działalności szkoły, a także wnioskowanie do innych organów szkoły w tym zakresie spraw.
- Głównym celem Rady Rodziców jest działanie na rzecz wychowawczej i opiekuńczej funkcji szkoły.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right