Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.08.2010, sygn. ILPP2/443-666/09/10-S/MR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-666/09/10-S/MR
Czy, w świetle art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług, przekazanie wyżej wymienionych towarów w ramach akcji promocyjnej, marketingowej, reklamowej, bądź sprzedaży premiowej, należy traktować jako dostawę towarów związaną z prowadzonym przedsiębiorstwem i w związku z tym nie naliczać podatku należnego z tytułu tych przekazań?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów uwzględniając wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Poznaniu z dnia 10 lutego 2010 r., sygn. akt I SA/Po 975/09 stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej, przedstawione we wniosku z dnia 18 maja 2009 r. (data wpływu 25 maja 2009 r.) uzupełnionym pismem brak daty sporządzenia pisma (data wpływu 29 lipca 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towaru
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right