Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.12.2010, sygn. IPPB5/423-664/10-2/AM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-664/10-2/AM
Jeżeli Studium przeznaczając i wydatkując w całości swoje dochody na cele Szkoły określone w statucie, tj. na działalność oświatową i kulturalną, złoży pisemne oświadczenie właściwemu naczelnikowi urzędu skarbowego, że nie będzie osiągało dochodów, o których mowa w art. 17 ust. 1a pkt 1, oraz nie będzie dokonywało wydatków na cele inne niż w art. 17 ust. ust. 1b, 1e i 1f, będzie zwolnione z obowiązku uiszczania comiesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 28.09.2010 r. (data wpływu 04.10.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 04.10.2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia przedmiotowego.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca został utworzony przez Wyższą Szkołę. Działa na podstawie wpisu do ewidencji niepublicznych szkół artystycznych prowadzonej przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Studium posiada wykształconą strukturę organizacyjną na czele której stoi wyznaczony Dyrektor Studium i podlegające mu pracownie artystyczne prowadzące zajęcia w specjalizacjach charakteryzacji i grafiki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right