Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.12.2010, sygn. IPPB5/423-629/10-4/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-629/10-4/AS
1) Czy wydatki poniesione przez Spółkę tytułem umieszczenia reklamy na serwisie są jej kosztem uzyskania przychodu pomimo ich udokumentowania billingiem zawierającym jedynie numer konta utworzonego przez pracownika Spółki, a nie fakturą wystawioną na Spółkę?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 06.09.2010 r. (data wpływu 20.09.2010 r.), uzupełnionym pismem z dnia 26.10.2010 r. (data nadania 27.10.2010 r., data wpływu 28.10.2010 r.) na wezwanie Nr IPPB5/423-629/10-2/AS i Nr IPPP3/443-927/10-2/JF z dnia 14.10.2010 r. (data nadania 14.10.2010 r., data doręczenia 20.10.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
- możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki wydatków mających charakter działań reklamowych związanych z umieszczeniem reklamy na serwisie społecznościowym, które udokumentowane są billingiem zawierającym numer konta utworzonego przez pracownika Spółki, a nie fakturą wystawioną na Spółkę jest nieprawidłowe,
- powstania różnic kursowych z tytułu rozliczenia płatności dokonanej prywatną kartą kredytową Prezesa Spółki jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20.09.2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów Spółki wydatków mających charakter działań reklamowych związanych z umieszczeniem reklamy na serwisie społecznościowym, które udokumentowane są billingiem zawierającym numer konta utworzonego przez pracownika Spółki, a nie fakturą wystawioną na Spółkę i powstania różnic kursowych z tytułu rozliczenia płatności dokonanej prywatną kartą kredytową Prezesa Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right