Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 29.12.2010, sygn. IPPP1-443-1124/10-2/PR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1124/10-2/PR

Ustalenie momentu odliczenia podatku naliczonego z faktury wystawionej przed otrzymaniem zaliczki

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 26.01.2010 r. (data wpływu 03.11.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu odliczenia podatku naliczonego z faktury wystawionej przed otrzymaniem zaliczki - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 03.11.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie ustalenia momentu odliczenia podatku naliczonego z faktury wystawionej przed otrzymaniem zaliczki.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Sp. z o.o. (zwana dalej: Spółką) zajmuje się produkcją, dystrybucją, sprzedażą napojów bezalkoholowych, soków owocowych, warzywnych, wód oraz nektarów opatrzonych zastrzeżonymi znakami towarowymi. Spółka, sprzedając produkty klientom (sklepom, sieciom handlowym), nabywa od nich usługi marketingowe i merchandisingowe. Usługi marketingowe związane są z promocjami produktów Spółki (np. w nowo otwartych sklepach, promocje świąteczne, degustacje), zaś usługi merchandisingowe dotyczą ekspozycji produktów na półkach sklepowych i w lodówkach Spółki zgodnie ze standardami Spółki .

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00