Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.12.2010, sygn. IPPP2/443-905/10-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-905/10-2/MM

w przypadku, gdy umowa handlowa zobowiązuje Wnioskodawcę do wykonania określonych czynności marketingowych, promocyjnych, technicznych polegających na odpowiedniej ekspozycji produktów, dystrybucji materiałów reklamowych, promocji produktów wśród odbiorców Wnioskodawcy, odpowiedniego doboru sprzętu i szeroko rozumianego doradztwa w zakresie towarów stanowiących wolumen handlowy danego producenta, mamy w tym przypadku do czynienia ze świadczeniem przez Wnioskodawcę usług w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o VAT.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 24.05.2010r. (data wpływu 23.11.2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie wypłacania i dokumentowania premii pieniężnych związanych ze świadczeniem usług marketingowych, promocyjnych oraz technicznych

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00