Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.11.2010, sygn. IPPP3/443-759/10-7/IB, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-759/10-7/IB
określenia charakteru, miejsca świadczenia i sposobu rozliczania wynagrodzenia z przedmiotowego programu marketingowego.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 04.08.2010 r. (data wpływu 05.08.2010 r.) uzupełnionego w dniu 10.09.2010 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 03.09.2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia charakteru, miejsca świadczenia i sposobu rozliczania wynagrodzenia z przedmiotowego programu marketingowego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 05.08.2010 r. wpłynął ww. wniosek uzupełniony w dniu 10.09.2010 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 03.09.2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia charakteru, miejsca świadczenia i sposobu rozliczania wynagrodzenia z przedmiotowego programu marketingowego.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Podatnik prowadzi działalność polegającą - między innymi na sprzedaży sprzętu komputerowego. Jednym z kluczowych producentów sprzętu komputerowego sprzedawanego przez Podatnika jest koncern H, (w skrócie H.). Wyroby tej marki Podatnik zakupuje od dystrybutora. Podatnik posiada status Partnera H., który został mu nadany po spełnieniu warunków co do poziomu kompetencji, oraz innych warunków marketingowych. Jako Partner H., Podatnik uczestniczy w programach marketingowych, organizowanych przez spółkę H. Sarl (w skrócie H.I), z siedzibą w Szwajcarii, które to działania mają przyczynić się do zwiększenia pozycji rynkowej produktów H. w określonych segmentach produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right