Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.10.2010, sygn. IPPP3-443-706/10-4/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3-443-706/10-4/JK
Premia pieniężna otrzymywana przez Wnioskodawcę od kontrahenta ze Szwajcarii.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku nadanym za pośrednictwem Poczty Polskiej w dniu 15.07.2010 r. (data wpływu 20.07.2010 r.), uzupełnionym pismem z dnia 01.10.2010 r. (data wpływu 04.10.2010 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu nr IPPP3-443-706/10-2/JK z dnia 15.09.2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych otrzymanych za świadczenie usług, miejsca świadczenia tych usług i sposobu ich dokumentowania - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20.07.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych otrzymanych za świadczenie usług, miejsca świadczenia tych usług i sposobu ich dokumentowania.
Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 01.10.2010 r. (data wpływu 04.10.2010 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu nr IPPP3-443-706/10-2/JK z dnia 15.09.2010 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Podatnik prowadzi działalność polegającą między innymi na sprzedaży sprzętu komputerowego. Jednym z kluczowych producentów sprzętu komputerowego sprzedawanego przez Podatnika jest koncern H., (w skrócie H.). Wyroby tej marki Podatnik zakupuje od dystrybutora. Podatnik posiada status Partnera H., który został mu nadany po spełnieniu warunków co do poziomu kompetencji, oraz innych warunków marketingowych. Jako Partner H., Podatnik uczestniczy w programach marketingowych, organizowanych przez spółkę I. (w skrócie I.), z siedzibą w Szwajcarii, które to działania mają przyczynić się do zwiększenia pozycji rynkowej produktów H. w określonych segmentach produktów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right