Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.09.2010, sygn. IPPP2-443-422/10-4/KG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2-443-422/10-4/KG
1) Czy wydanie uczestnikowi programu lojalnościowego towaru (nagrody) za częściową odpłatnością, stanowi odrębną dostawę towarów, której podstawą opodatkowania jest rzeczywiście ponoszona przez uczestnika programu odpłatność?2) Czy różnica między wartością towaru i ceną, po jakiej będzie on wydany uczestnikowi programu, stanowiąca element kalkulacyjny wynagrodzenia z tytułu świadczenia przez Spółkę na rzecz kontrahenta usługi marketingowej, jest opodatkowana VAT w ramach wynagrodzenia Spółki za świadczoną usługę?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 18.06.2010 r. (data wpływu 21.06.2010 r.) uzupełnionym pismem z dnia 14.07.2010r. (data wpływu 16.07.2010r., data nadania 15.07.2010r.), stanowiącym odpowiedź na wezwanie tut. Organu z dnia 07.07.2010r. nr IPPP2-443-422/10-2/KG (skutecznie doręczonym w dniu 12.07.2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w przypadku częściowo odpłatnego przekazania towarów w ramach zawartej usługi marketingowej -
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right