Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.08.2010, sygn. IPPP2-443-384/10-3/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2-443-384/10-3/AK
zobowiązanie kontrahenta wynikające z zawartej umowy do działań marketingowych, sporządzania sprawozdań, wdrażania wspólnej strategii działania i współpracy, utrzymywania określonych umową stanów magazynowych produktów Spółki stanowi świadczenie usług, o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy i w konsekwencji jest opodatkowane na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy podatkiem od towarów i usług;podatek od towarów i usług wykazany w fakturze otrzymanej od kontrahenta, dokumentującej premię pieniężną jest dla Wnioskodawcy podatkiem naliczonym
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Vet - Trade Polska Sp. z o.o., przedstawione we wniosku z dnia 2 czerwca 2010r. (data wpływu 9 czerwca 2010r.), uzupełnionym pismem z dnia 24 czerwca 2010r. (data wpływu 25 czerwca 2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu dokumentowania wypłaty premii pieniężnych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 czerwca 2010r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie sposobu dokumentowania wypłaty premii pieniężnych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 24 czerwca 2010r. (data wpływu 25 czerwca 2010r.)
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka V. Sp. z o.o., z siedzibą w L., podpisuje z odbiorcami Dystrybucyjne Umowy Partnerskie, na mocy których kontrahent Spółki, zwany dalej Partnerem, zobowiązuje się do prowadzenia promocji, dystrybucji i sprzedaży wszelkich dostępnych w V.produktów do lekarzy weterynarii i innych uprawnionych podmiotów. Partner współpracujący ze Spółką musi posiadać stosowne uprawnienia do obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right