Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.08.2010, sygn. IPPB2/415-539/10-4/MK1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-539/10-4/MK1

opodatkowanie kart przepłaconych otrzymanych w ramach sprzedaży premiowej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 07.06.2010 r. (data wpływu 08.06.2010 r.) oraz piśmie z dnia 21.07.2010 r. (data nadania 23.07.2010 r. data wpływu 26.07.2010 r.) uzupełniającym braki formalne na wezwanie Nr IPPB2/415-539/10-2/MK1 z dnia 16.07.2010 r. (data nadania 16.07.2010 r., data doręczenia 21.07.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania kart przepłaconych otrzymanych w ramach sprzedaży premiowej - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 08.06.2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania kart przepłaconych otrzymanych w ramach sprzedaży premiowej.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca sprzedaje środki chemiczne do ochrony roślin, w tym: preparat Y. Środki chemiczne jw. sprzedaje do Autoryzowanych Dystrybutorów, którzy następnie oferują je indywidualnym nabywcom. Wnioskodawca wdraża programy lojalnościowe w celu zwiększenia swojej sprzedaży na następujących zasadach:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00