Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.03.2010, sygn. IPPP3/443-1169/09-3/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1169/09-3/MPe
w zakresie premii pieniężnych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 03.12.2009 r. (data wpływu 11.12.2009 r.) uzupełnionego w dniu 19.02.2010 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 10.02.2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- opodatkowania i odliczenia kwoty podatku naliczonego z tytułu wypłaty premii pieniężnych uzależnionych wyłącznie od łącznej wartości sprzedanych przez Spółkę usług reklamowych kontrahentom Spółki - jest nieprawidłowe,
- opodatkowania i odliczenia kwoty podatku naliczonego z tytułu wypłaty premii pieniężnych uzależnionych od łącznej wartości sprzedanych przez Spółkę usług reklamowych kontrahentom Spółki przy jednoczesnym spełnieniu przez kontrahentów dodatkowych warunków umowy - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11.12.2009 r. wpłynął ww. wniosek uzupełniony w dniu 19.02.2010 r. (data wpływu) na wezwanie z dnia 10.02.2010 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania i odliczenia kwoty podatku naliczonego z tytułu wypłaty premii pieniężnych uzależnionych wyłącznie od łącznej wartości sprzedanych przez Spółkę usług reklamowych kontrahentom Spółki oraz opodatkowania i odliczenia kwoty podatku naliczonego z tytułu wypłaty premii pieniężnych uzależnionych od łącznej wartości sprzedanych przez Spółkę usług reklamowych kontrahentom Spółki przy jednoczesnym spełnieniu przez kontrahentów dodatkowych warunków umowy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right