Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 21.06.2010, sygn. IPPP1-443-397/10-2/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-397/10-2/EK

Określenie momentu odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących usługi wsparcia technicznego.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 01 kwietnia 2010 r. (data wpływu 09 kwietnia 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących usługi wsparcia technicznego - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 09 kwietnia 2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących usługi wsparcia technicznego.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:

Spółka na podstawie pisemnej umowy zakupiła (wraz z dokumentami, licencjami, nośnikami z oprogramowaniem dostarczane przez producenta, potwierdzające ważność i legalność zakupionego oprogramowania, aktualizacji oraz wsparcia technicznego) produkty szczegółowo określone w zadaniach nr I, II, III, wchodzące w skład zamówienia pn.: Odnowienie wsparcia technicznego oraz zakupu urządzeń i oprogramowania firmy M., F., N., obejmujących zakup nowych funkcjonalności oraz wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń M., F., N. w którego skład wchodzą:

  1. Zadanie Nr I Zakup nowych produktów oraz odnowienie rocznego wsparcia technicznego i aktualizacji produktów M.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00