Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.04.2010, sygn. IPPP1/443-249/10-2/ISz, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-249/10-2/ISz
Spółka ma prawo do odliczenia podatku z faktur dokumentujących usługi wykonywane przez kontrahenta.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 25.02.2010 r. (data wpływu 03.03.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących świadczenie usług na rzecz Spółki w ramach Programu Jakościowego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 03.03.2010 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących świadczenie usług na rzecz Spółki w ramach Programu Jakościowego.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
S Sp. z o.o. (zwana dalej Spółka) sprzedaje samochody i motocykle odbiorcom (zwanym dalej Dealerami). Spółka zamierza wdrożyć Program Jakościowy, skierowany do Dealerów, w ramach którego oceniane byłyby różne aspekty działalności Dealera, funkcjonowanie magazynu, jakość obsługi klienta, ilość dostępnych samochodów testowych oraz wystawowych i sposób ich eksponowania, ilość posiadanego asortymentu Spółki, wyodrębnienie przez Dealera miejsca na przyjmowanie dostaw np. części zamiennych w nocy, ubiór pracowników Dealera, utrzymywanie czystości i porządku w salonach sprzedaży, wiedza motoryzacyjna poszczególnych sprzedawców, jakość obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej Pojazdów, udział Dealera w działaniach marketingowych, itd.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right