Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.01.2010, sygn. IPPP1-443-1099/09-4/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1099/09-4/MP
Nieodpłatne przekazanie towarów w ramach akcji promocyjno - marketingowych, przy nabyciu których Spółce przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego uznaje się za dostawę towarów, o której mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 ustawy, podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 26.10.2009r. (data wpływu 05.11.2009r.), uzupełnionym w dniu 03.12.2009 r. na wezwanie tut. organu podatkowego z dnia 26.11.2009 r. (skutecznie doręczone w dniu 30.11.2009 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności nieodpłatnego przekazania towarów w ramach działań promocyjno-reklamowych oraz przekazania bezpłatnych zestawów serwisowych - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 05.11.2009 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania czynności nieodpłatnego przekazania towarów w ramach działań promocyjno reklamowych oraz przekazania bezpłatnych zestawów serwisowych.
Wniosek uzupełniony został w dniu 03.12.2009 r. (data wpływu 04.12.2009 r.)
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny :
- Sp. z o.o. (dalej: Spółka) specjalizuje się w produkcji opryskiwaczy ręcznych i spryskiwaczy. Jedynie w minimalnym stopniu Spółka sprzedaje swoje produkty odbiorcom detalicznym. Oferta firmy jest więc skierowana do: hurtowni artykułów ogrodniczych, sklepów ze sprzętem ogrodniczym oraz dużych sieci handlowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right