Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 07.09.2010, sygn. IBPP2/443-501/09/ASz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-501/09/ASz

moment powstania obowiązku podatkowego dla importu usługi rozmów telefonicznych wchodzących w skład usługi teleserwisingu.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 31 maja 2010r. (data wpływu 7 czerwca 2010r.), uzupełnionym pismem z dnia 3 września 2010r. (data wpływu 6 września 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego dla importu usługi rozmów telefonicznych wchodzących w skład usługi t. jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 7 czerwca 2010r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismem z dnia 3 września 2010r. (data wpływu 6 września 2010r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie momentu powstania obowiązku podatkowego dla importu usługi rozmów telefonicznych wchodzących w skład usługi t.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca (dalej również Spółka) dokonuje nabycia usługi tzw. t. stanowiącej import usług, związanej z komputerowym monitoringiem prawidłowej pracy turbin elektrociepłowni. Wartość tej usługi obejmuje okres kwartału. Kontrahent zagraniczny wystawia fakturę, która obejmuje wartość usługi t. za bieżący kwartał, jak również obciążenie kosztami rozmów telefonicznych wykonanych w poprzednim kwartale.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00