Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 08.07.2010, sygn. IBPP2/443-328/10/ASz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-328/10/ASz

opodatkowanie nieodpłatnego przekazania części towaru na cele promocyjne lub przekazania tego towaru w zamian za symboliczną kwotę

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni przedstawione we wniosku z dnia 6 kwietnia 2010r. (data wpływu do tut. organu 8 kwietnia 2009r.), uzupełnionym w dniu 8 lipca 2010r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania części towaru na cele promocyjne lub przekazania tego towaru w zamian za symboliczną kwotę jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 kwietnia 2010r. wpłynął do tut. organu ww. wniosek, uzupełniony w dniu 8 lipca 2010r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania części towaru na cele promocyjne lub przekazania tego towaru w zamian za symboliczną kwotę.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawczyni jest hurtownikiem lakierów samochodowych, które sprowadza z krajów Unii, w ramach nabyć wewnątrzwspólnotowych. Ma sieć sprzedaży w postaci sklepów patronackich na terenie całego kraju. Na zlecenie jednego z zagranicznych dostawców wprowadza na rynek nowy produkt. W celach promocyjnych zamierza pewien procent towaru przekazywać swoim odbiorcom nieodpłatnie lub odsprzedawać za symboliczne kwoty.

W związku z powyższym zadano następujące pytania:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00