Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.03.2010, sygn. IBPBI/2/423-1516/09/MO, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-1516/09/MO
1. Czy koszty promocji projektu - w szczególności koszt ogłoszeń prasowych, promujących projekt, koszt billboardu, koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych, organizacja konferencji informujących o projekcie - powiększają wartość początkową wytwarzanego środka trwałego?
2. Czy w związku z tym amortyzacja od wytworzonego w ramach projektu środka trwałego w części niesfinansowanej ze środków unijnych (15% wartości) będzie stanowić koszt uzyskania przychodów od momentu przekazania środka trwałego do używania?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 25 listopada 2009 r. (data wpływu do tut. BKIP 07 grudnia 2009 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia, czy koszty promocji projektu powiększają wartość początkową wytwarzanego środka trwałego