Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.12.2010, sygn. ITPB3/423-526/10/DK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB3/423-526/10/DK
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie definicji zorganizowanej części przedsiębiorstwa.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 24 września 2010 r. (data wpływu 28 września 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego uzupełnionym pismem z dnia 13 grudnia 2010 r. (data wpływu 15 grudnia 2010 r.) dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie definicji zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 września 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego uzupełniony pismem z dnia 13 grudnia 2010 r. (data wpływu 15 grudnia 2010 r.) dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie definicji zorganizowanej części przedsiębiorstwa.
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka to podmiot w Grupie E. SA, który prowadzi kompleksową obsługę Klientów - odbiorców energii elektrycznej - w imieniu i na rzecz A. SA oraz B. SA. Zakład sp. z o.o. w P. (dalej: Z., Sprzedający) jest podmiotem w Grupie E. SA realizującym zadania związane z prowadzeniem ruchu sieci rozdzielczej A. SA Oddział w P. oraz telefoniczną obsługę Klienta w zakresie przyjmowania reklamacji o przerwach w dostawie energii elektrycznej.
W ramach Z. funkcjonuje Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe (dalej Wydział TCZ), które jako wyodrębniony w strukturze organizacyjnej (regulaminie) wydział Z. zajmuje się całodobową obsługą numerów awaryjnych, przyjmuje zgłoszenia od Klientów, w trybie on-line przekazuje je do Centralnej Dyspozycji Ruchu oraz współpracuje z Biurami Obsługi Klienta Spółek Dystrybucyjnych w zakresie sprawnego załatwiania spraw związanych z problemami zgłaszanymi przez Klientów - odbiorców energii elektrycznej. Zasadniczo Z. wykonuje wszelkie usługi na podstawie jednej umowy zawartej z A. SA Oddział w P. (umowa główna).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right