Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.12.2010, sygn. ITPP3/443-154c/10/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPP3/443-154c/10/JK
Stanowisko Wnioskodawcy należało uznać za nieprawidłowe, gdyż brak jest odpowiedniej regulacji w przepisach prawa podatkowego, które umożliwiałoby skorzystanie ze zwolnienia od akcyzy na podstawie przepisu art. 32 ust. 4 pkt 1 ustawy w przypadku, gdy Spółka zamierza działać jednocześnie jako podmiot pośredniczący i zużywający. Powyższe nie oznacza, iż Wnioskodawca nie będzie mógł skorzystać ze zwolnienia od akcyzy na podstawie przepisu art. 32 ust. 4 pkt 1 ustawy. Zainteresowany bowiem będzie mógł skorzystać ze zwolnienia w przypadku, gdy będzie nabywał przedmiotowe wyroby wyłącznie jako podmiot zużywający, wypełniając określone dla tego podmiotu warunki zwolnienia.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 września 2010 r. (data wpływu 16 września 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczące podatku akcyzowego w zakresie zwolnienia od akcyzy w przypadku, gdy Spółka zamierza działać jednocześnie jako podmiot pośredniczący i zużywający -
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right