Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.11.2010, sygn. ITPB2/415-776/10/IB, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB2/415-776/10/IB

Czy upust wypłacany przez serwis internetowy konsumentom dokonującym zakupów towarów lub usług, stanowiący premię za dokonanie konkretnego zakupu należy traktować jako przychody, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych czyli jako nagrody związane ze sprzedażą premiową?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pani, przedstawione we wniosku z dnia 11 sierpnia 2010 r. (data wpływu 23 sierpnia 2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia przedmiotowego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 sierpnia 2010 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zwolnienia przedmiotowego.

W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawczyni ma zamiar rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej. Przedmiotem działalności będzie uruchomienie i prowadzenie na polskim rynku internetowej strony afiliackiej pod tymczasową nazwą F.. Głównym zadaniem tej strony będzie generowanie ruchu do stron internetowych przedsiębiorców oferujących swoje produkty i usługi w internecie. Ruch oznacza przy tym wyrażenie zbiorcze obejmujące prawidłowe wyświetlenia, kliknięcia, kontakty i transakcje kupna/sprzedaży dokonywane przez użytkowników tej strony.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00