Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.11.2009, sygn. ILPB3/423-675/09-2/MM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-675/09-2/MM
1. Czy zobowiązanie z tytułu programu lojalnościowego powinno zostać uwzględnione w kalkulacji podatkowej wartości firmy?
2. Czy w momencie wydania nagród w zamian za punkty, Bank ma prawo rozpoznać koszty podatkowe niezależnie od tego, czy punkty wymienione na nagrody zostały nabyte przez uczestnika, w momencie kiedy program prowadzony był przez przedsiębiorstwo X, czy już przez Bank?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki Akcyjnej, przedstawione we wniosku z dnia 18 sierpnia 2009 r. (data wpływu 21 sierpnia 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie kalkulacji podatkowej wartości firmy oraz kosztów uzyskania przychodów