Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.05.2009, sygn. ILPB3/423-234/09-6/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-234/09-6/MC
Czy poniesione przez Spółkę wydatki z prowadzoną działalnością gospodarczą poniesione na produkcję alkoholu przekazanego na reklamę (degustacje) mogą stanowić koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. u. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. u. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 06 lutego 2009 r. (data wpływu 11.02.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości przekazywanych próbek napojów alkoholowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 lutego 2009 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony pismami z dnia 17 kwietnia 2009 r. i 24 kwietnia 2009 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wartości przekazywanych próbek napojów alkoholowych.