Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.11.2009, sygn. IPPP1-443-894/09-5/IZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-894/09-5/IZ
Wnioskodawca dokonuje sprzedaży określonego towaru po cenie ustalonej w warunkach promocji, co oznacza, że powyższa sprzedaż następuje po cenie uwzględniającej określony rabat na dany towar (rabat przysługuje kontrahentowi po spełnieniu warunków określonych w warunkach promocji). w przypadku nabycia towarów usług związanych z promocyjną sprzedażą swoich wyrobów, Spółka zachowuje prawo do pełnego odliczenia naliczonego VAT.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 07.09.2009 r. (data wpływu 17.09.2009 r.), uzupełnionego w dniu 16.11.2009 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania sprzedaży premiowej oraz odliczenia podatku naliczonego związanego z tą sprzedażą - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17.09.2009 r. do tut. Organu wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania sprzedaży premiowej oraz odliczenia podatku naliczonego związanego z tą sprzedażą.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right