Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.11.2009, sygn. IPPP1-443-729/09-4/BS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-729/09-4/BS

Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z udzielonymi premiami pieniężnymi.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 22.07.2009 r. (data wpływu 27.07.2009 r.), uzupełnionym na wezwanie tut. organu z dnia 16.10.2009 r. (skutecznie doręczone w dniu 20.10.2009 r.) pismem z dnia 27.10.2009 r. (data wpływu 30.10. 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 27.07.2009 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony w dniu 30.10.2009 r.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:

Przedmiotem działalności Spółki jest dystrybucja towarów (produktów odżywczych, kosmetycznych oraz zdrowotnych sporządzonych na bazie czystego, stabilizowanego miąższu aloesowego oraz produktów pszczelich) na terenie Polski Spółka posiada rozbudowaną sieć sprzedaży bezpośredniej opartej, co do zasady, na niezależnych dystrybutorach (dalej dystrybutorzy) prowadzących działalność gospodarczą. W ramach prowadzonej działalności w celu wzmocnienia współpracy z dystrybutorami Spółka planuje podjąć różne działania mające na celu intensyfikację współpracy poprzez wzrost sprzedaży (elementy motywacyjne zachęcające do intensywniejszej współpracy).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00