Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 14.10.2009, sygn. IPPP2/443-838/09-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-838/09-2/AS
opodatkowanie usług związanych z transportem lotniczym
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 28 lipca 2009r. (data wpływu 31 lipca 2009r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług związanych z transportem lotniczym - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 31 lipca 2009r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług związanych z transportem lotniczym.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka S.A. (Spółka) świadczy usługi polegające na:
- remoncie głównym wraz z przedłużeniem resursu technicznego dwóch samolotów typu TU-154M;
- modyfikacji dwóch samolotów typu TU-154M;
- remoncie głównym ośmiu silników lotniczych typu D-30KU;
- remoncie głównym silnika typu TA-6A;
- remoncie głównym agregatów z apteczek technicznych.
Samolot typu TU-154M jest statkiem powietrznym (samolotem) sklasyfikowanym w Nomenklaturze Scalonej pod symbolem 8802 40 00 - Samoloty i pozostałe statki powietrzne, o masie własnej przekraczającej 15.000 kg; oraz w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług z 1997r. pod symbolem 35.30.34 Samoloty i inne statki powietrzne, gdzie indziej niesklasyfikowane, o masie własnej powyżej 15.000 kg.
Szczegółowy zakres usług obejmuje:
- wykonanie remontu głównego płatowców dwóch samolotów TU-154M (nr 90A837 i 90A862) wraz z remontem głównym silników D-30KU (6 szt.) i silnika rozruchowego TA-6A (1 szt.);
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right