Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 28.09.2009, sygn. IPPP3/443-515/09-4/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-515/09-4/JK

Czy mechanik przyjmujący olej na stan jednostki, który dodatkowo rozlicza zużycie paliwa powinien rozliczać zużycie oleju w 15 stopniach Celsjusza czy też w temperaturze obserwowanej w chwili przyjęcia?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 09.06.2009 r. (data wpływu 18.06.2009 r.) przekazanym przez Naczelnika II Urzędu Celnego w Warszawie, do tutejszego Organu zgodnie z właściwością (data wpływu 22.06.2009 r.), uzupełnione na formularzu ORD-IN z dnia 20.07.2009 r. (data wpływu 22.07.2009 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku akcyzowego w zakresie temperatury w jakiej należy dokonywać rozliczania zużycia oleju napędowego używanego do celów żeglugi

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00