Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.07.2009, sygn. IPPB3/423-260/09-4/GJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-260/09-4/GJ
Czy poniesione koszty na rozwój i opracowanie strategii marki na rynku polskim, opracowanie logo wspomagającego markę, koszty strategii marki, specyfikacja techniczna związana z marką powinny zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w dacie ich faktycznego poniesienia jako koszty pośrednie związane z oczekiwanymi przyszłymi przychodami Spółki ( tzn. odpowiednio w 2007 i 2008r.)?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 28.04.2009r. (data wpływu 14.05.2009r.), uzupełnionym na wezwanie Organu z dnia 23.06.2009r., pismem z dnia 30.06.2009r. (data wpływu 06.07.2009r.) i z dnia 22.07.2009r. (data wpływu 22.07.2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie momentu zaliczenia wydatków do kosztów uzyskania przychodów -