Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.02.2009, sygn. IPPP2/443-1743/08-2/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1743/08-2/AZ
podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług public relations
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony, przedstawione we wniosku z dnia 17 listopada 2008 r. (data wpływu 24 listopada 2008 r.) - o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług public relations - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 listopada 2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania usług public relations.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka świadczy usługi public relations. Oferta usług Spółki obejmuje min.:
- doradztwo w zakresie treści i sposobów komunikacji z poszczególnymi grupami społecznymi w ramach działań podejmowanych przez klienta Spółki,
- opracowywanie strategii komunikowania przesłań i określania kluczowych treści dla klienta,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right