Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.06.2009, sygn. IBPP4/443-584/09/AZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP4/443-584/09/AZ

Możliwość odzyskania podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących nabycie towarów i usług w ramach realizowanego projektu pod nazwą Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-Urzędu w regionie w Gminie

INTERPRETACJA INDYWIDUALANA

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 29 maja 2009r. (data wpływu 3 czerwca 2009r.) uzupełniony pismem z dnia 23 czerwca 2009r. (data wpływu 24 czerwca 2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku od towarów i usług wynikającego z faktur dokumentujących nabycie usług w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa jakości obsługi pacjenta poprzez wdrożenie elektronicznego systemu obiegu informacji i dokumentacji medycznej w SP ZOZ jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 3 czerwca 2009r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości odzyskania podatku od towarów i usług wynikającego z faktur dokumentujących nabycie usług w ramach realizacji projektu pod nazwą Poprawa jakości obsługi pacjenta poprzez wdrożenie elektronicznego systemu obiegu informacji i dokumentacji medycznej w SP ZOZ. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 23 czerwca 2009r. data wpływu 24 czerwca 2009r.), będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu nr IBPP4/443-584/09/AZ z dnia 15 czerwca 2009r.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00