Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.05.2009, sygn. IBPP2/443-206/09/RSz, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/443-206/09/RSz
1. prawo do obniżenia kwot podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w stosunku do faktur dokumentujących zakup towarów tj. nagród (zegarków, noży, pierścionków) przekazywanych następnie potencjalnym klientom oraz
2. czy przekazanie nagrody w akcji promocyjnej towarów Wnioskodawcy w postaci zegarków, kompletów noży oraz pierścionków, powoduje powstanie obowiązku podatkowego i konieczność odprowadzenia należnego podatku od towarów i usług od tych przekazań
Na podstawie 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 16 marca 2009r. (data wpływu 17 marca 2009r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- prawa do obniżenia kwot podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w stosunku do faktur dokumentujących zakup towarów tj. nagród (zegarków, noży, pierścionków) przekazywanych następnie potencjalnym klientom oraz
- ustalenia, czy przekazanie nagrody w akcji promocyjnej towarów Wnioskodawcy w postaci zegarków, kompletów noży oraz pierścionków, powoduje powstanie obowiązku podatkowego i konieczność odprowadzenia należnego podatku od towarów i usług od tych przekazań
- jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17 marca 2009r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- prawa do obniżenia kwot podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w stosunku do faktur dokumentujących zakup towarów tj. nagród (zegarków, noży, pierścionków) przekazywanych następnie potencjalnym klientom oraz
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right