Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.03.2009, sygn. IBPBI/2/423-1198/08/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-1198/08/MS
Czy wydatki na kampanię promocyjną w mediach stanowią koszt uzyskania przychodu?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 12 grudnia 2008r. (data wpływu do tut. Biura 22 grudnia 2008r.) uzupełnionym w dniu 20 lutego 2009r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na kampanię promocyjną w mediach (pytanie oznaczone we wniosku Nr 1)