Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.04.2009, sygn. IBPP1/443-35/09/AZb, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP1/443-35/09/AZb
dostawa planu lekcji jednostronnie drukowanego na pojedynczych arkuszach nie oznaczonego stosowanym na podstawie odrębnych przepisów symbolem ISBN, podlega opodatkowaniu stawką 22%.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 6 stycznia 2009r. (data wpływu 12 stycznia 2009r., data nadania w urzędzie pocztowym 7 stycznia 2009r.), uzupełnionym pismem z dnia 17 marca 2009r. (data wpływu 20 marca 2009r.), pismem z dnia 1 kwietnia 2009r. oraz pismem z dnia 3 kwietnia 2009r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasadności zastosowania preferencyjnej stawki podatku VAT 7% dla sprzedaży planów lekcji (PKWiU 22.11.1) jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 12 stycznia 2009r. do tut. organu wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zasadności zastosowania preferencyjnej stawki podatku VAT 7% dla sprzedaży planów lekcji (PKWiU 22.11.1).
Wniosek został uzupełniony pismami z dnia 17 marca 2009r. (data wpływu 20 marca 2009r.) oraz z dnia 1 kwietnia 2009r., będącymi odpowiedzią na wezwanie tut. organu nr IBPP1/443-35/09/AZb z dnia 9 marca 2009r., jak również pismem z dnia 3 kwietnia 2009r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
W lipcu 2008r. wydawnictwo Wnioskodawcy wygrało postępowanie ofertowe ogłoszone przez Centralę dotyczące przygotowania i druku materiałów promocyjnych dla najmłodszych mieszkańców polskiej wsi. Wnioskodawca opracował projekty planów lekcji, zakładek do książek oraz książeczek-malowanek. Szczególnie ważnym było połączenie elementów prewencji (przestrzegających dzieci przed niebezpiecznymi zabawami w gospodarstwie rolnym) z niezbędnym uczniom planem lekcji.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right