Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.04.2008, sygn. IPPP1-443-687/08-2/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-687/08-2/MP
Usługi marketingowe okolicznościowe, świadczone przez Spółkę, stanowią usługi w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług i podlegają opodatkowaniu podstawową stawką podatku VAT w wysokości 22% i winny być dokumentowane fakturą VAT, zgodnie z art. 106 ust. 1 cyt. ustawy
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Sp. z o.o., Spółka komandytowa, przedstawione we wniosku z dnia 08.04.2008 r. (data wpływu 09.04.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania marketingowych usług okolicznościowych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 09.04.2008 r. wpłynął wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania marketingowych usług okolicznościowych.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny:
Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie sprzedaży sprzętu RTV i AGD. Sprzedaż dokonywana jest w placówce sprzedaży detalicznej (markecie) na terenie kraju. Oprócz działalności polegającej na sprzedaży towarów Spółka prowadzi akcje reklamowe/ marketingowe, mające na celu promocje określonych marek lub towarów nabywanych od swoich Dostawców.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right