Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.11.2008, sygn. IPPP1-443-1636/08-2/BS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1-443-1636/08-2/BS
miejsca świadczenia usług oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 28.08.2008 r. (data wpływu 01.09.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 01.09.2008 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie miejsca świadczenia usług oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca będzie świadczył na rzecz podmiotu zagranicznego z siedzibą w Szwajcarii (dalej Kontrahent lub Zleceniodawca) usługi w zakresie reklamy i promocji produktów leczniczych produkowanych przez Zleceniodawcę, dystrybuowanych m.in. na terenie kraju. Zgodnie z umową na świadczenie usług reklamowych zawartą pomiędzy Spółką a Kontrahentem (dalej Umowa), Spółka będzie zobowiązana świadczyć następujące czynności:
- reklama produktu leczniczego kierowana do publicznej wiadomości (w tym: tworzenie i stosowanie koncepcji reklamowych w reklamach telewizyjnych, drukowanych, radiowych, reklamach zewnętrznych; działania reklamowe skierowane do konkretnych klientów (xxx), działania yy oraz przygotowywanie projektów, planów, układów, rozkładów, tekstów reklam oraz haseł reklamowych);
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right