Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2008, sygn. IPPP3-443-62/08-4/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3-443-62/08-4/JF
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 12.10.2008 r. (data wpływu 20.10.2008 r.) uzupełniony pismem z dnia 24.11.2008 r. (data wpływu 26.11.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych, nagród i produktów Spółki w ramach sprzedaży premiowej - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20.10.2008 r. wpłynął ww. wniosek uzupełniony pismem z dnia 24.11.2008 r. (data wpływu 26.11.2008 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie IPPP3-443-62/08-2/JF z dnia 12.11.2008 r. o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego oraz opodatkowania nieodpłatnego przekazania materiałów reklamowych, nagród i produktów Spółki w ramach sprzedaży premiowej.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka nabywa od szeregu dostawców materiały marketingowe z logo firmy typu parasole, maskotki, koszulki, kurtki jak i towary bez logo firmy przeznaczone na nagrody w sprzedaży premiowej typu sprzęt RTV, AGD, kosmetyki. Z tytułu zakupu Spółce przysługiwało w całości prawo do odliczenia podatku naliczonego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right