Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.10.2008, sygn. IPPP1/443-1430/08-2/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1430/08-2/IG
1. Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród w Konkursie podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
2 Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród/upominków przy Sprzedaży Premiowej podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
3 Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród w Loterii Promocyjnej podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
4 Czy nieodpłatne wydanie przez Spółkę nagród w Programie podlegać będzie opodatkowaniu podatkiem od towarowi usług?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 25 lipca 2008r. (data wpływu 28 lipca 2008r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydania przez Spółkę nagród w Konkursie, nagród/upominków przy Sprzedaży Premiowej, nagród w Loterii Promocyjnej i nagród w Programie odsprzedażowym - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 lipca 2008r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem od towarów i usług nieodpłatnego wydania przez Spółkę nagród w Konkursie, nagród/upominków przy Sprzedaży Premiowej, nagród w Loterii Promocyjnej i nagród w Programie odsprzedażowym.
W przedmiotowym wniosku zostały przedstawione następujące zdarzenia przyszłe.
Spółka z o.o. (dalej: Spółka), w celu zwiększenia swoich przychodów, planuje organizować dla swoich kontrahentów akcje promocyjne (dalej: Akcje Promocyjne). W ramach planowanych Akcji Promocyjnych Spółka zamierza wdrożyć i przeprowadzić cztery rodzaje programów: (i) konkurs, (ii) sprzedaż premiową (iii) loterię promocyjną oraz (iv) program odsprzedażowy (inną promocję).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right