Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.12.2008, sygn. IPPB4/415-16/08-2/JK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/415-16/08-2/JK
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 03.10.2008 r. (data wpływu 10.10.2008 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania wynagrodzeń pracowników realizujących projekt S I S Cl jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 10.10.2008 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania wynagrodzeń pracowników realizujących projekt S I S C.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Fundacja X w W zaczyna realizować projekt S - S I S C w ramach programu GM P realizowany przez E, A and C E A Komisji Europejskiej. Projekt został przygotowany w odpowiedzi na ogólnoeuropejski problem stale starzejącej się ludności i konieczność przygotowania odpowiedniej strategii, aby uniknąć wykluczenia socjalnego tej grupy. Projekt jest nastawiony na wykorzystanie potencjału starszych pracowników, zwłaszcza tych przed emeryturą, i przekazanie przez nich swoich kompetencji nowym pracownikom w obrębie przedsiębiorstwa. Celem projektu będzie wypracowanie narzędzi umożliwiających przezwyciężenie dwóch głównych problemów: uświadomienie seniorom ich własnych ukrytych talentów i kompetencji oraz dostarczenie wiedzy i narzędzi niezbędnych do właściwego transferu tych kompetencji nowym generacjom pracowników, z podkreśleniem, że uczestniczą w procesie międzypokoleniowego nauczania.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right